در گستره مدیریت برند مفروضه اصلی رویکرد هویتی آن است که تمام فعالیت های بازاریابی و ارتباطی باید از سطح تمرکز بر محصول به سطح راهبردی و متمرکز بر شرکت ارتقا یافته ، همسو و یکپارچه شود. این موضوع از مفروضه ای که ایده برندگذاری شرکت و ارتباطات یکپارچه بازاریابی از آن نشأت یافته ، به وجود آمده است.هویت چیزی است که از درون شرکت آغاز می شود . ایجاد ارزش برای برند به یافتن پاسخ های صحیح برای پرسش هایی مانند ما کیستیم؟ به دنبال چه هستیم؟
می خواهیم چه بشویم؟ و اجرایی نمودن آنها در تمامی ابعاد کسب و کار  بستگی دارد.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی تک وال دلبرانه پزشکی انجمن رمان ایران دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی Doug ایل شاهسون سري تو سرا پایگاه مداحی سجاد اسکندری آبان نوشت